CrossfitJKL8 © Jiri Halttunen

 

CrossFit Jyväskylä Areenan 3. JAKSO TALVI 2017 (ajalla 9.1. – 5.3.) kurssit ovat nyt myynnissä!

Tilaamasi treenikurssin lisäksi tarvitset siruavaimen, siihen voit ladata kurssin jälkeen jatkoa. Hox! Voit aloittaa treenit kätevästi syyslomakortilla, saat silloin siruavaimen kaupanpäälle. Lisäksi maanantai-torstai -iltoina voit tuoda lapsesi treenin ajaksi lastenmaailmaan leikkimään. Lastenmaailmasta voit lukea lisää täältä.

Kaikkiin kursseihin sisältyy kurssin ajaksi mahdollisuus käydä tekemässä omatoimista treeniä siruavaimella joka päivä klo 05 – 23.

Kaikkiin kursseihin kuuluu myös henkilökohtainen SKILLS – ohjaus, jolloin tehdään ilmainen VOIMA- ohjelma / harjoitus suunnitelma oman valmentajan kanssa. CrossFit Jyväskylä areenalla on saatavilla 4 tasoinen Test your level kuntotestaus, joka auttaa sinua asettamaan itsellesi sopia treenitavoitteita! Level 1 suoritus on ilmainen!

Peruskurssit:

CrossFit ONRAMP -kurssi (MA & TO klo 18.15)  Sopii kuntoilijalle, joka haluaa aloittaa CrossFit harjoittelun.

CrossFit ONRAMP -kurssi (TI & PE klo 17.15)  Sopii kuntoilijalle, joka haluaa aloittaa CrossFit harjoittelun.

CrossFit ONRAMP LADY -kurssi naisille (MA & TO klo 17.15) CrossFitin peruskurssi naisille.

CrossFit EAZY -kurssi (KESKIVIIKKOSIN klo 7.30 tai 17.15) Sopii vasta-alkajalle.

CrossFit EXTENDED -jatkokurssi (MA & TO klo 19.15) Jatkokurssi onrampilta.

ONRAMP -kurssi viranomaisille FOR POLICE, FIRE & RESCUE DEPARTMENT AND ARMY CrossFit harjoittelu on alunperin suunnattu erityisesti palomiehille, poliiseille ja armeijan henkilökunnalle parantamaan kuntoa vaativiinkin olosuhteisiin.

Bootcamp:

BOOTCAMP 3. jakso 9.1.-5.3.2016 Bootcampilla kohotat kuntoasi, sopii kuntoilijalle / painonpudottajalle.

Erikoiskurssit:

MUSCLE & POWER 3. jakso 9.1.-5.3.2016 Haluatko saada oikeaa ns. Painijan / työmiehen voimaa?
Muskelikurssilla nostetaan, työnnetään, vedetään, punnerretaan raskaita vastuksia. Kurssi sopii kaikille vaikka et olisikaan vielä vahva.

GYMNASTICS + KUNTONYRKKEILY + KEHONHUOLTO / JOOGA Kehonpainoharjoittelu tekee sinusta ketterän, notkean ja saat sillä myös kimmoisuutta, sekä voimakkaan keskikropan ja ylävartalon voimat.