Time for triple unders!!!

Triple unders

but nooot just quite yet!!

Tuplanaruhypyillä siis mennään tänään!

3min me du (maximum effort douple unders)
Emom (every minute on the minute)
7 push ups

Then

1min ”rest” (perform only 7 pushups)

Then

3min me du
Emom
7 push ups

Result is total number of douple unders.

Start every minute by doing 7 push ups (including ”rest”).
The challenge starts with 7 push ups. In this challenge you will perform 7×7 push ups.

Scale pushups against the box or wall if needed. If you cannot perform at least 7 du in a row then jump singles.
Suomeksi, tee 7 punnerrusta joka minuutti. Loppuaika minuutista hypi niin monta tuplaa narulla kun ehdit. 3 minuuttia tätä, jonka jälkeen 1min tauko naruhypyistä (jossa teet 7 punnerrusta) jonka jälkeen toiset 3 minuuttia sama kaava: 7 punnerrusta joka alkava minuutti ja loppuaika naruhyppyjä. Teet siis 7 minuuttia joka minuutti 7 punnerrusta = 7 x 7 punnerrusta. 3 minuuttia hypit lisäksi narua ja sitten 1min huili ja sitten 3 minuuttia narua.

Tuloksesi on yhteenlaskettuna kaikki naruhypyt!