CFJKL

CrossFit Jyväskylä Areenan 2. JAKSO SYKSY 2016 (ajalla 24.10. – 18.12.) kurssit ovat nyt myynnissä!

Tilaamasi treenikurssin lisäksi tarvitset siruavaimen, siihen voit ladata kurssin jälkeen jatkoa. Hox! Voit aloittaa treenit kätevästi syyslomakortilla, saat silloin siruavaimen kaupanpäälle. Lisäksi maanantai-torstai -iltoina voit tuoda lapsesi treenin ajaksi lastenmaailmaan leikkimään. Lastenmaailmasta voit lukea lisää täältä.

Kaikkiin kursseihin sisältyy kurssin ajaksi mahdollisuus käydä tekemässä omatoimista treeniä siruavaimella joka päivä klo 05 – 23.

Kaikkiin kursseihin kuuluu myös henkilökohtainen SKILLS – ohjaus, jolloin tehdään ilmainen VOIMA- ohjelma / harjoitus suunnitelma oman valmentajan kanssa. CrossFit Jyväskylä areenalla on saatavilla 4 tasoinen Test your level kuntotestaus, joka auttaa sinua asettamaan itsellesi sopia treenitavoitteita! Level 1 suoritus on ilmainen!

SYYSLOMAKORTTI ajalle 10.10. – 23.10.

Peruskurssit:

CrossFit ONRAMP -kurssi (MA & KE klo 18.15)  Sopii kuntoilijalle, joka haluaa aloittaa CrossFit harjoittelun.

CrossFit ONRAMP LADY -kurssi naisille (TI & TO klo 18.15) CrossFitin peruskurssi naisille.

CrossFit EAZY -kurssi (TIISTAISIN klo 7.30 tai 17.15) Sopii vasta-alkajalle.

CrossFit EXTENDED -jatkokurssi (MA & KE klo 17.15) Jatkokurssi onrampilta.

ONRAMP -kurssi viranomaisille FOR POLICE, FIRE & RESCUE DEPARTMENT AND ARMY CrossFit harjoittelu on alunperin suunnattu erityisesti palomiehille, poliiseille ja armeijan henkilökunnalle parantamaan kuntoa vaativiinkin olosuhteisiin.

Bootcamp:

BOOTCAMP 2. jakso 24.10.-18.12.2016 Bootcampilla kohotat kuntoasi, sopii kuntoilijalle / painonpudottajalle.

Erikoiskurssit:

MUSCLE & POWER 2. jakso 24.10.-18.12.2016 Haluatko saada oikeaa ns. Painijan / työmiehen voimaa?
Muskelikurssilla nostetaan, työnnetään, vedetään, punnerretaan raskaita vastuksia. Kurssi sopii kaikille vaikka et olisikaan vielä vahva.

GYMNASTICS + KUNTONYRKKEILY + KEHONHUOLTO / JOOGA Kehonpainoharjoittelu tekee sinusta ketterän, notkean ja saat sillä myös kimmoisuutta, sekä voimakkaan keskikropan ja ylävartalon voimat.

Lapsille:

PANTTERIKOULU 6-8-vuotiaille lauantaisin klo 9.30 Kivoja treenejä leikin kautta.

PUNTTIKOULU 9-12-vuotiaille lauantaisin klo 10.30 Lapset tekevät samoja harjoituksia kuin aikuisetkin tosin pelkillä puukepeillä ja palloilla. Harjoituksissa kehitetään koordinaatiota ja ketteryyttä ja notkeutta ja erilaisia liikunnallisia taitoja hauskalla tavalla.

 

JAKSO 2 Syksy 2016 CrossFit Jyväskylä Areena