Jakso 5/2019 alkaa 6.5.2019.

Kurssit ovat nyt myynnissä verkkokaupassamme: https://crossfitjyvaskyla.fi/kauppa/

BOOTCAMP

BOOTCAMP -kurssilla harjoituksia tehdään monipuolisesti peruskestävyys-, vauhtikestävyys-, sekä maksimikestävyysalueilla ilman raskaita painoja tai vaikeampia telinevoimisteluliikkeitä. Kurssin tavoiteena on parantaa kuntoasi ja tutustuttaa CrossFit -harjoitteluun, jonka myötä osallistumiskynnys alkeis- ja peruskursseille madaltuu. BOOTCAMP -kurssilta on hyvä jatkaa ONRAMP -peruskurssille.

Jokainen kurssin treeni on erilainen. Harjoitukset koostuvat:

A) lämmittelyosiosta
B) liikkuvuudesta (mob)
C) taito-osiosta
D) Sykettä kuormittavasta metcon -tyylisestä CrossFit -harjoituksesta.

BOOTCAMP sopii:

-painonpudottajalle (saat halutessasi ruokavalioneuvontaa ja painonpudotussuunnitelman)
-kestävyysurheilijalle, joka haluaa itselleen vaihtelevia harjoituksia
-aloittelevalle kuntoilijalle
-kilpaurheilijalle

MUSCLE & POWER

MUSCLE & POWER -tunneilla saat riittävästi haasteita ja vaihtelua voimaharjoitteluusi. Käytettävänäsi on mm. levypainoja, kahvakuulia, käsipainoja, tankoja, ja voimapalloja.

Sinun ei tarvitse olla vahva osallistuaksesi tunneille. Tunneilla harjoitellaan erilaisia nosto-, veto-, kanto-, ja työntötekniikoita ja kasvatetaan voimia ja lihasta tehokkailla voimamiesliikkeillä sekä tehden näitä tukevia monipuolisia apuharjoituksia. MUSCLE & POWER -tunneilla treenataan toiminnallisesti koko kehoa ja voimatasot nousevat nopeammin kuin perinteisellä kuntosalitreenaamisella. Treenit ovat monipuolisia, vaihtelevia ja valmiiksi sinua varten suunniteltuja.

Jakson 5/2019 Erikoiskurssien lukujärjestys

Lataa PDF

Tilaa nettisivujemme crossfitjyvaskyla.fi kautta Erikoiskurssit tai käy toimistollamme.

Voit maksaa  toimistollamme Mash -maksutavalla, jolloin saat 14 päivän korottoman Mash-laskun, jonka voit halutessasi muuttaa joustavaksi osamaksuksi. Lue lisää Mash-laskusta: https://crossfitjyvaskyla.fi/news/mash-lasku-ja-osamaksu/