KATI MÖTTÖNEN

 

Lempitreeni tai liike:
Lempitreeni olis jokin pitkäkestoinen treeni, jossa olisi vaikka soutua ja juoksua.
Liikkeistä lemppari ehkä yllättäen DB snatch.

Inhokkitreeni tai liike:
Liikkeistä inhokit T2B, DU ja boxit. Kyllä niitäkin silloin tällöin sopivissa määrin tekee.

Paras laji kuntokarkeloissa:
Karkelothon

Tunnelmat KuntoKarkeloissa:
Mahtava tunnelma, erinomaisesti järjestetyt kisat, hyvä fiilis kilpakumppanien kesken ja huippu kannustus oman boxin porukalta. Ehdottomasti mukaan ensi vuonnakin!

Miten ajattelit treenata seuraavan vuoden?
Syksyllä edelleen Markus Mykkäsen ohjelman mukaan eteenpäin. Lisäksi WODeja ja endurance-treenejä sopivissa määrin. Seuraava kisatähtäin Linna Masters karsinta loka-marraskuussa.

Millä tunneilla / miten olet tykänny CrossFit Jyväskylässä treenata?
WODeilla ja endurance- tunneilla. Lisäksi open gymillä oman ohjelman mukaan.

Terveiset / neuvosi uudelle CrossFit urheilijalle?
Monipuolista treeniä, omia heikkouksia vahvistaen. Kehonhuoltoon kannattaa myös panostaa. 🙂