Avoimet ovet 23.-25.11.2018

CrossFit Jyväskylän avoimissa ovissa saat mahdollisuuden tulla ilmaiseksi kokeilemaan CrossFit-harjoittelua.

Tule tutustumaan CrossFit Jyväskylän huippuvarusteltuun treenitilaan Sorastajantie 1:ssä. Pääset ilmaiseksi osaavien valmentajiemme kanssa tutustumaan CrossFit-harjoitteluun.

Tapahtuma löytyy myös Facebookista

Perjantaina 23.11. kahvitarjoilu klo 16-22! Tervetuloa viettämään vaikka kahvihetki Sorastajantie 1:n tiloihin tutustuen.

Avoimet tunnit 23.-25.11:

Perjantai 23.11.
Klo 8.30 Bootcamp
Klo 9.30 Mobility 30min
Klo 11.00 Muscle&Power
Klo 12.00 Master-info
Klo 17.00 Bootcamp burn 40min + Mobility 20min
Klo 18.00 Kuntonyrkkeily
Klo 19.00 Muscle&Power
Klo 20.00 Jooga
Klo 21.00 Latin dance mix

Lauantai 24.11.
Klo 10.00 Bootcamp
Klo 13.00 Muscle & Power
Klo 14.00 SuperBootcamp

Sunnuntai 25.11.
Klo 11.00 MammaWOD
Klo 12.00 Teinitreenit 13-17v
Klo 13.00 Bootcamp endurance
Klo 14.00 Bodyweight skills
Klo 15.00 Muscle & Power
Klo 16.00 Bootcamp endurance
Klo 17.00 Painonnosto tekniikka
Klo 18.00 Kehonhuolto

Avoimissa ovissa on mukana tunteja, jotka eivät kuulu normaaliin tuntivalikoimaamme.

Perjantaina klo 12 Master-info
Tunti on suunnattu 60 vuotta täyttäneille. Tunnilla tehdään kaikille sopiva treeni, joka kestää noin tunnin.
CrossFit Jyväskylässä haluamme tuoda lisää liikunnallisuutta senioreiden elämään. Ikävuosien karttuessa omasta toimintakyvystä huolehtiminen on yhä merkittävämpää. Jokainen haluaa varmasti pystyä itsenäiseen elämään mahdollisimman suurille ikävuosille saakka. CrossFit -harjoittelussa tehdään liikkeitä, joita tarvitsee arjen pyörittämisessä. Liikkeet vastaavat arjessa esimerkiksi tavaroiden nostamista lattialta, kassien kantamista, nousemista tuolilta tai lattialta sekä tavaroiden kurkottelua hyllyiltä.

Perjantaina klo 18 Kuntonyrkkeily
Kuntonyrkkeily on tehokasta ja hauskaa harjoittelua nyrkkeilyn tekniikoita ja harjoitteita hyväksikäyttäen. Peruskunto kasvaa huomaamatta nyrkkeillessä. Myös istumatyön jumittamat lihakset saavat kaivattua liikettä kuntonyrkkeilyssä.

Perjantaina klo 20 Jooga
Rakastettu joogaohjaaja Riina Wiik tulee pitämään kehoa huoltavan joogatunnin. Tunnin aikana lihaksia huolletaan venytyksin ja lihasten hallintaa harjoittaen. Varaudu tunnille rennoilla sisäliikuntavaatteilla. Loppurentoutuksessa voit haluta laittaa villasukat ja pitkähihaisen paidan.

Perjantaina klo 21 Latin dance mix
Willian Nazareno on Equadorista kotoisin oleva 30 -vuotias sporttinen ja hyväntuulinen personal trainer ja tanssinopettaja. Laitetaan lantiot liikkumaan, haetaan hallintaa keskivartaloon ja ketteryyttä liikkumiseen. Tanssi antaa kärsivällisyyttä, hauskuutta ja rentoutta. Tanssimisen on tutkittu parantavan jopa muistia. Treeniin haasteita ja iloa erilaisella tunnilla. Kaikki mukaan, aikaisempaa kokemusta latinotanssista ei tarvita. Tunti on soolotanssia, joten tanssiparia et tarvitse. Pukeudu mukaviin vaatteisiin, joissa tykkäät liikkua. Halutessasi voit myös pukeutua latinoteeman mukaisesti.

Sunnuntaina klo 11 MammaWOD
Äidit ovat tervetulleita MammaWODille. Mikäli sinulla on lupa synnytyksen jälkeen jo lähteä liikkeelle, voit tulla mukaan MammaWODille. Tunti on suunnattu alle 3-vuotiaiden lasten äideille. CrossFit Jyväskylän Lastenmaailman lastenvahdit ovat tunnin aikana paikalla ja äidit saavat näin mahdollisuuden treenaamiseen. Voit siis ottaa lapsen mukaan tai tulla ilmankin treenaamaan muiden äitien kanssa.

Sunnuntaina klo 12 Teinitreenit
Vanhempien luvalla 13-17 vuotiaat voivat tulla mukaan treeneihimme. Tämä tuntimme on suunnattu teini-ikäisille! Kasvava nuori tarvitsee liikuntaa koulussa tai opiskelupaikassa istumisen vastapainoksi. Nuorena aloitettu liikuntaharrastus luo hyvän pohjan kunnossapysymiseen.

Muut tunnit kuuluvat normaaliin tuntivalikoimaamme:

BOOTCAMP BURN on HIIT-tyyppistä korkean intensiteetin harjoittelua.

BOOTCAMP ENDURANCE-tunneilla harjoitellaan peruskestävyys-, vauhtikestävyys-, sekä maksimikestävyysalueilla. Harjoituksissa ei käytetä raskaita painoja eikä vaikeimpia telinevoimisteluliikkeitä.

MUSCLE & POWER -tunneilla kasvatetaan voimaa ja lihasta. Kovat tulokset vaativat kovaa treeniä. Muscle&Power -tunnilla treenataan aina raskailla ja haastavilla painoilla.

MOBILITY -tunneilla keskitytään lihashuoltoon ja liikkuvuuden lisäämiseen. Tällä tunnilla lisätään nivelten ja lihasten liikelaajuuksia, huolletaan kehoa ja opitaan samalla anatomiaa ja kehon toimintaa. Tunnilla opetellaan myös harjoituksia omatoimiseen mobilisointiin.

TEKNIIKKA-tunneilla harjoitellaan painonnoston tekniikoita. Harjoittelun perustan muodostavat tempaus sekä työntönosto eli rinnalleveto ja työntö. Tunti sopii sekä vasta-alkajille että jo pitkään harjoitelleille.

BODYWEIGHT SKILLS -tunneilla harjoitellaan kehon hallintaa erilaisten kehonpainoliikkeiden avulla. Tunti pitää sisällään perusakkrobatiaa, voimaharjoittelua kehon omalla painolla sekä telinekohtaista harjoittelua permannolla, renkailla sekä rekillä.

Sorastajantie 1:n tilat sijaitsevat Seppälänkankaalla Tokmannia vastapäätä samalla piha-alueella. Tunneille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Kutsu ja tuo myös kaverisi mukanasi treenaamaan. Paikalle kannattaa tulla ajoissa, jotta ehtii vaihtaa sisäurheiluvaatteet päälle.

Saapumisohje CrossFit Jyväskylään https://youtu.be/yVAfRUdHlJ8