Nyt sinulla on mahdollisuus haastaa itsesi saamaan sen energiamäärän, jolla pääset parhaiten tavoitteisiisi! Tavoitteena voi olla pudottaa painoa tai saada lisää energiaa treeneihin syömällä oikein. Tartu haasteeseen ja siivitä tiesi kohti tavoitettasi!

Kuvaus:
Seuraa omaa ruokavaliotasi 30pv MyFitnessPal -sovelluksella. Sovelluksesta lisää tietoa sekä sovelluksen lataaminen osoitteesta https://www.myfitnesspal.com/

MyFitnessPal -haasteen tarkoituksena on opettaa sopiva tapa syödä samalla kun urheilet. Tavoitteena on löytää oikea määrä energiaa treenipäiviin ja varmistaa, että jaksat treenata kunnolla. Painoluokkaurheilijat mm. painonnostajat käyttävät MyFitnessPalia maltillisen painonpudotuksen lisäksi varmistamaan riittävä proteiinin saanti.


MyFitnessPal on oiva apu makrojen seurantaan. Se antaa nopeasti ymmärtämään erilaisten ruoka-aineiden energian ja ravintoaineiden määrät. Sovellus ottaa huomioon treenissä kuluttamasi energian ja kertoo paljonko sinun pitäisi vielä syödä tänään.

Saat tietoa energian jakautumisesta eri aterioillasi.

Sekä makrojen jakautumisen päivän aikana, esim voit seurata saatko riittävästi proteiinia.

My Fitness Pal kysyy aluksi painoasi ja tavoitepainoasi. Voit valita itsellesi sopivan viikkovauhdin esim -0.5kg viikossa, jos haluat pudottaa painoasi. My Fitness Pal kertoo sinulle sopivan tavoite-energiamäärän, joka sinun pitää saada syötyä ja juotua päivän aikana.

Haasteen voi aloittaa 11.-17.5. välisenä aikana ja se päättyy 17.6.2019.

Haasteeseen saat lisää intoa käymällä ravitsemusworkshopissa 11.5. klo 15 ja haasteen päätteeksi InBody -kehonkoostumusmittauksessa 17.6.
Ravitsemusworkshop: https://www.facebook.com/events/415896072473652/
InBody-mittaus: https://www.facebook.com/events/1108681802647491/

Kenelle:
Jos haluat kiristää kroppaasi muutaman kilon ennen juhannusta tai jos haluat kasvattaa lihasmassaasi. MyFitnessPal ottaa myös harjoittelussasi tarvitsemasi energian huomioon. Saat varmasti sopivasti energiaa tavoitteisiisi nähden.

Lisätietoja:

Asenna MyFitnessPal Google Playsta tai App Storesta. Asennettuasi sovelluksen etsi käyttäjä markus_rosti@hotmail.com MyFitnessPal kaveriksesi (käyttäjätunnus MarkusMikael). Yksityisyysasetuksista säädä että kaverisi näkee MyFitnessPal päivityksesi.

Lisää asetuksista myös 2 ateriaa lisää:
Evening meal
Post-Workout Snack

Käy mittaamassa aamupaino.

Aterioita voit syöttää kirjoittamalla ruoka-aineen esim.
Riisi ja painamalla hakua
Riisi (keitetty)
arvioi tai punnitse ruuanmäärä esim. 100gr
Haussa on myös viivakoodi.

Lisäohjeita lähetä WhatsApp viesti 0406581994 tai lähetä mailia markus@crossfitjyvaskyla.fi

Arvonta:

Kun olet käyttänyt MyFitnessPal sovellusta 30pv, lähetä screenshot saavutuksestasi asiakaspalvelu@crossfitjyvaskyla.fi. Huom sinun ei tarvitse ehtiä tavoitteeseesi 30 päivässä, vaan riittää, että olet seurannut 30pv MyFitnessPalilla ruokavaliotasi voittaaksesi haasteen ja arvonnan!

Kaikkien 30pv My Fitness Pal ohjeiden mukaan käyttäneiden kanssa arvomme 50€ arvoisen lahjakortin CrossFit Jyväskylään. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi.