salaattilautanen

CrossFit Jyväskylä tarjoaa ensimmäistä kertaa laajan CrossFit -kurssivalikoiman lisäksi ravitsemus- ja painonhallintapalveluja. Monipuolisen harjoittelun lisäksi saat nyt kaipaamasi tukea ja neuvoja ravitsemuksillisiin asioihin.

Nutrition osa 1/3: Start Sinulle joka haluat laihtua ja aloitat tai olet juuri aloittanut liikunnan sekä haluat uuden ruokavalion ja minän.

Aloita Nutrition Ravitsemus ja painonhallinta ohjelma 1. jaksosta, jos olet vasta aloittelemassa elämäntapamuutosta ja sinulla ei ole terveydellisiä esteitä liikkumiselle ja ruokavaliomuutoksille. Sinulla voi olla ylipainoa, olet jo hieman aloitellut tai aloitelmassa liikuntaa esimerkiksi CrossFit Bootcamp tai ONRAMP alkeis ja peruskursseilla.

Ravitsemus ja painonhallinta ohjelman 1. jaksolla saat tärkeää tukea muutosprojektiisi: asetamme sinulle sopivat tavoitteet valmennusjaksolle, seuraamme kehitystäsi, ylläpidämme motivaatiota ja opettelemme terveyttä edistävän ravitsemuksen perusasioita.

Nutrition ohjelman 1. jakso alkaa aina uuden CrossFit Bootcamp tai ONRAMP alkeis ja peruskurssijakson kolmannella viikolla. Kaikki viikoittaiset tapaamiset ovat samana päivänä. Jakso 1. jälkeen voit jatkaa seuraavalle valmennusjaksolle, joka käynnistyy seuraavien CrossFit jatkokurssien yhteydessä.

Sopii: Painonpudottajalle Aloittelevalle kuntoilijalle

Jakso 1 – Start sisältää:

  1. Muutos – Opi uusi elämäntapa! Motivaatio – Tavoite ja siihen sitoutuminen
  2. Muutoksen toteuttaminen – Unohda dieetit! Yleiset suositukset ja miten niitä noudatat
  3. Oikea ravinto – Onnistumisen eväät! Ravitsemuksen voimaportaat – Säännöllisyys
  4. Monipuolisen ruokavalion ABC Ravitsemuksen voimaportaat – Monipuolisuus
  5. Laatu korvaa määrän? Ravitsemuksen voimaportaat – Laatu
  6. Energiatasapaino ja laihduttaminen Ravitsemuksen voimaportaat – Määrä
  7. Sudenkuopat ja juhlapäivät – Jokaiselle tulee niitä päiviä! Tunnista tunteesi ja hallitse niitä – Cheat meals vs- Gourmet Food
  8. Palaudu oikein – Lisää tehoja! Stressi – onko se aina pahasta

Lue lisää ja ilmoittaudu tästä!

smoothie

Nutrition osa 2/3: Progress Sinulle joka haluat jatkaa laihtumista tai haluat tehostaa liikuntaa oikealla ruokavaliolla.

Voit aloittaa Nutrition Ravitsemus ja painonhallinta ohjelman 2. jakson, jos olet jo käynyt 1. jakson tai sinulla on jo hyvä peruskunto, kaipaat enemmän tehoja treeneihin, tiedät perusasiat painonhallinasta ja terveyttä edistävästä ruokavaliosta.

Ravitsemus ja painonhallinta 2. jakson aikana käydään käytännönläheisesti läpi eri ravintoaineiden merkitystä painonhallinnassa ja liikunnassa. Keskitymme myös terveyteen, virkeyteen ja jaksamiseen, jotta saat parhaat mahdolliset tulokset treenatessa.

Sopii: Jo aiemmin treenanneelle Kehonkoostumusta muokkaavalle

Kaikki ravitsemukselliset muutokset tulee tehdä yksilöllisesti omaa kehoa kuunnellen. Mikäli sinulla on erityisruokavalio tai paljon rajoitteita, keskustele aina valmentajan kanssa, ennen kuin aloitat uuden ruokavalion. Jos terveydellistä tilannettasi hoidetaan jo terveydenhuollossa, keskustele aina muutoksista ensin lääkärisi kanssa.

Jakso 2 – Progress sisältää:

  1. Oikein ajoitettu syöminen – Kaikki irti treenistä! Syöminen ennen ja jälkeen harjoittelun
  2. Nesteytys – Pidä itsesi virkeänä! Lisää suorituskykyä juomalla oikein
  3. Ravintoaineista ruoaksi Hiilihydraatit – Mihin niitä tarvitaan?
  4. Ravintoaineista ruoaksi Rasvat – Mistä niitä saa?
  5. Ravintoaineista ruoaksi Proteiinit – Syötkö riittävästi?
  6. Vitamiinit ja kivennäisaineet – Treenaajan parhaat kaverit! Ravintolisät ja urheiluvalmisteet
  7. Vatsa ja suolisto – Syö vatsa kuntoon! Suoliston tasapaino ja hyvät bakteerit
  8. Kehon muokkaus – Junnaako kehitys? Mihin pitää keskittyä

MiiaHenkilö ravintovalmennuksien takana on Trainer4you Ravintovalmentaja Miia, joka on itsekin tehnyt elämäntapamuutoksen niin ruokavalion kuin liikunnankin osalta. Oma elämänmuutos on tapahtunut askel askeleelta, niinkuin kestävä muutos on aina hyvä toteuttaa. Psyykkinen prosessi on muutoksessa oltava riittävän pitkällä, jotta tekemisen tasolla tavat vakiintuvat. Tekeminen ja ajattelutavan kehittäminen toisiaan tukevaksi kokonaisuudeksi onkin onnistuneiden valmennuksien edellytys. Uusissa Nutrition valmennuksissamme yhdistyvät molemmat. Asiakkaita ovat olleet laidasta laitaan painonpudottajat, vasta-alkajat ja tavoitteellisesti liikkuvat, sekä omaa elämänlaatuaan ja terveyttään kohentavat henkilöt.

-Miia-