Suurin pudottaja

799.00 

Oletko taistellut ylipainon kanssa pitkään? Onko ylimääräisen rasvan polttaminen haaveissasi, mutta et ole siinä onnistunut?

CrossFit Jyväskylän Suurin pudottaja antaa sinulle mahdollisuuden parempaan oloon sekä pidempään ja terveempään elämään. Tule mukaan Suurin pudottaja –kilpailuumme! Saat meiltä tuen ja ohjeistuksen, joilla onnistut pysyvässä painon pudottamisessa.

30 in stock

Description

CrossFit Jyväskylän Suurin pudottaja alkaa perjantaina 11.1.2019 ja päättyy torstaina 20.6.2019.

Kurssi alkaa alkukatsauksella ja InBody770-kehonkoostumusmittauksella.  Alkukatsauksessa käymme tarkemmin lävitse mitä CrossFit Jyväskylän Suurimmassa pudottajassa on tiedossa ja suunnittelemme malliviikon oikeine valintoineen ruokailun ja liikunnan osalta. Jokaiselle osallistujalle mietitään yhdessä realistinen ja hyvinvoinnin kannalta paras tavoite, joka määritellään kilpailun lopputavoitteeksi. Kurssilla ei ole tarkoitus olla nopeaan painonpudotukseen tähtäävällä nälkäkuurilla eikä syyllistää aikaisemmista valinnoista, vaan opetella tavat joilla saavuttaa pysyviä tuloksia iloisessa ja kannustavassa ympäristössä.

CrossFit Jyväskylän Suurin pudottaja kurssille osallistujille kuuluu kolme kehonkoostumusmittausta, yhteisiä treenejä, yhteinen tapaaminen joka toinen viikko sekä Facebook –ryhmä jossa jaetaan lisätietoa ja annetaan vertaistukea. Osallistujat saavat myös kurssin oman t-paidan.

Tapaamisissa käydään lävitse rasvanpolttoon vaikuttavia asioita, ravitsemusneuvontaa ja ohjeita päivittäisen aktiivisuuden lisäämiseen ja liikuntaan. Tapaamisissa osallistujat voivat myös kysellä mieltä askarruttavista asioista. Mikäli paino jostain syystä ei vaikuttaisi lähtevän putoamaan, voidaan käydä tarkemmin lävitse ruokailuja ja päivittäistä aktiivisuutta.

Osallistujien tulee osallistua vähintään kahteen treenikertaan viikoittain. Jokainen on mukana oman terveytensä ja hyvinvointinsa vuoksi, joten treenien välistä jättäminen on haitaksi vain osallistujalle itselleen ja heikentää mahdollisuutta päästä tavoitteeseen. Ole siis valmis tekemään työtä oman itsesi parhaaksi. Treenivaihtoehdot ajalla 11.1. – 3.3.2019 ovat maanantaisin klo 8.30, tiistaisin klo 8.30, keskiviikkoisin klo 8.30, torstaisin klo 7.00 ja 8.30, perjantaisin klo 8.30, lauantaisin klo 12.30 sekä sunnuntaisin klo 12.

Kurssin alussa suoritetaan kehonkoostumusmittaus, jolla saamme tarkan tiedon lähtötilanteesta. Kehonkoostumusmittaus kertoo normaalia henkilövaakaa tarkemmin lihasten, rasvan ja nesteiden määrästä elimistössä sekä miten ne ovat jakautuneet. Kehonkoostumusmittauksissa osallistujat saavat lihaskasvusta ja rasvaprosentin pienenemisestä plussapisteitä. Vaikka kurssin nimi on Suurin pudottaja ja paras tulos palkitaan, niin kaikki kilpailevat itseään vastaan. Painoa ei seurata päivittäin, vaan kerran viikossa. Kehonkoostumuksen muutos on seuraus eikä itse tarkoitus hyvän kunnon etsimisessä. 

Parhaaseen tulokseen päästäksesi, kehotamme kiinnittämään huomiota myös stressin vähentämiseen ja kunnolliseen uneen. Stressi vaikuttaa ruokahaluun sekä heikentää sympaattisen hermoston toimintaa. Uni säätelee merkittävästi painoa ja elimistön toimintaa. Liikunta auttaa stressin vähentämiseen ja unen laadun paranemiseen. Kurssin edetessä saatatkin huomata, että olosi on stressittömämpi ja nukut entistä paremmin.

Harjoituksissa on käytössä Polarin tiimiaplikaatio, joka antaa reaaliaikaista tietoa harjoittelijan sykkeestä. Suositeltavaa olisi myös omistaa esimerkiksi Polarin tai Suunnon sykemittari tai aktiivisuusranneke. Näillä saa parhaan ympärivuorokautisen seurannan aktiivisuudesta, levosta ja palautumisesta. Polar Balance -vaaka ja painonhallintasovellus toimivat myös hyvänä kannustimena edistymisen seurannassa. Voit tietenkin osallistua ilman näitä, tällöin odotamme että pidät päiväkirjaa vihkoon, jonne keräät tiedon treeneistäsi, painostasi ja tuntemuksistasi kisan ajalta.

Alkoholin käyttöä emme suosittele kilpailun aikana. Sen lisäksi, että alkoholi itsessään on ylimääräisten kaloreiden lähde, se vaikuttaa monin tavoin hyvinvointiin. Alkoholia nautittuaan ihminen usein sortuu syömään rasvaisempaa ja suolaisempaa ravinneköyhää ruokaa, josta seuraa turvotusta ja painon nousua. Alkoholi myös heikentää unen laatua ja esimerkiksi viikonlopun huonot unet heikentävät seuraavan viikon jaksamista treeneissä ja arjessa. Tästä muodostuu ikävä kierre, joka estää sinua saavuttamasta tavoitettasi.

 

Tarjoamme porkkanan, jotta painotavoitteen pyrkiminen saisi sinulta sen vaatiman panoksen.  Jos pääset tavoitteeseesi saat 200€ takaisin osallistumismaksusta. Jos voitat Suurin pudottaja -kilpailun ja pääset tavoitteeseesi saat 500€ palkinnon.

Kurssista vastaa Markus Rosti

  • Markuksen valmennuksessa Anni Kuusisto laihdutti 52,5kg 2013 KG-kisassa.
  • 15 vuoden kokemus valmennuksesta
  • BBA Helsinki School of Economics
  • CrossFit Level 1 Trainer 2009 Belgium Chievres Airbase
  • CrossFit Level 2 Trainer 2016 England London
  • Suomen Painonnostoliitto Valmentaja 1
  • Functional Anatomy Joe Barrett
  • Mikko Salo Training seminar

Suurin pudottaja –kilpailu toteutuu, mikäli kurssille osallistuu vähintään 10 henkilöä.

Yhteiset treenit ajalla 11.1. – 3.3. ovat maanantaisin klo 8.30, tiistaisin klo 8.30, keskiviikkoisin klo 8.30, torstaisin klo 7 ja 8.30, perjantaisin klo 8.30, lauantaisin klo 12.30 sekä sunnuntaisin klo 12. Voit ladata itsellesi lukujärjestyksen PDF-muodossa.

BOOTCAMP treenit koostuvat CrossFit-harjoituksista, joissa ei käytetä raskaita painoja eikä vaikeita telinevoimisteluliikkeitä. BOOTCAMPIN treeneistä on karsittu ne osat, jotka aluksi voivat tuntua liian vaikeilta. Osaamisesi ja kuntosi nousee silti nopeasti! Se kannustaa sinua jatkamaan treenaamista.

Sinun on mahdollista tehdä treenit juuri oikealla sykealueella ja treeneissä on halutessasi käytössä Polarin TEAM app, jolla valmentaja ja sinä itse voitte seurata harjoituksen tehoa.

Jokainen kurssin treeni on erilainen. Harjoitukset koostuvat:

A) lämmittelyosiosta
B) liikkuvuudesta
C) taito-osiosta
D) Sykettä kuormittavasta metcon-tyylisestä CrossFit-harjoituksesta (25-40min).

Harjoituksia tehdään monipuolisesti peruskestävyys-, vauhtikestävyys-, sekä maksimikestävyysalueilla 8 viikon ajan.

Keuhkojen, sekä sydän- ja verenkiertoelimistön tehokas toiminta on jokaiselle ihmiselle tärkeää. BOOTCAMPillä pääset tekemään CrossFit treenejä samalla tavalla kuin CrossFit Games urheilijat konsanaan! Käytettävissäsi on koko Soriksen kalusto: ergot, työntö- ja vetokelkkoja, köydenvetoa, lekoja, autonrenkaita, tatami, kahvakuulat ja voimapallot.

Varusteet: CrossFit Jyväskylä Bootcampilla pärjäät normaaleilla sisäurheiluvarusteilla.

Olemme neuvotelleet kurssilaisille terveyden ja hyvinvoinnin seurantaa edistäviä tarjouksia!

Osallistujat saavat tarjoushintaan Synlabilta laboratoriotutkimusten terveystarkastuspaketin. Ylipaino vaikuttaa terveydentilaan monin tavoin, jotka eivät ole kaikki havaittavissa ilman tarkempia tutkimuksia. Kannustammekin osallistujia tarkastuttamaan veriarvot kilpailun alussa, jotta selviää onko piileviä terveysongelmia ilmaantunut. Kilpailun päätteeksi tutkimuspaketti ilmaisee, kuinka kova työ ja painon pudottaminen on vaikuttanut veriarvoihin.

Olemme osallistujille järjestäneet myös mahdollisuuden Firstbeat Hyvinvointianalyysiin tarjoushinnalla. Firstbeat Hyvinvointianalyysi kuvaa palautumisesi riittävyyttä ja auttaa tunnistamaan stressaavat tekijät työssä ja vapaa-ajalla. Hyvinvointianalyysi arvioi unen laatua ja riittävyyttä sekä auttaa löytämään ratkaisun paremman palautumisen saavuttamiseksi. Hyvinvointianalyysi kertoo, oletko riittävän aktiivinen ja onko harjoittelusi riittävän tehokasta saadakseen aikaan positiivisia terveysvaikutuksia ja kohottaakseen kuntoasi.

Varaa paikkasi heti! Saat ensin sähköpostiisi varausvahvistuksen ja muutaman päivän päästä saat laskun, joka tulee olla maksettuna ennen kurssin alkua. Ota kuitti maksusta mukaan ensimmäiselle tunnillesi ja anna se valmentajalle. Mahdollisista poikkeuksista aikataulussa ilmoitetaan erikseen. Kausikortti on henkilökohtainen eikä sitä voi luovuttaa toiselle eikä käyttää myöhemmin.

Päästäksesi harjoittelemaan CrossFit Jyväskyläään tulee sinun käyttää siruavainta joka kerta harjoittelemaan tultaessa. Järjestelmä tulostaa tullessa harjoittelijalle kuitin, joka annetaan valmentajalle. Ilman kuittia ei harjoittelijalla ole harjoitusoikeutta. Siruavain on henkilökohtainen, väärinkäytöksestä joutuu siruavaimen omistaja vastuuseen. Tilaa siruavain täältä. Saat sen ensimmäisissä harjoituksissa maksukuittia vastaan valmentajilta.

Saavuthan ajoissa tunnille ja varsinkin ensimmäistä kertaa tullessa. Paikalla on runsaasti ilmaista parkkitilaa, pyörätelineet. CrossFit Jyväskylän sijainti on Sorastajantie 1:ssä Seppälänkankaan Tokmannia vastapäätä samalla piha-alueella.

Kaikkiin CrossFit Jyväskylän tunneille ja harjoituksiin osallistutaan omalla vastuulla allekirjoittamalla vastuuvapaussopimus.

Teethän harjoitukset omaa kehoasi kuunnellen ja kysy ohjaajalta, mikäli jokin liike tuntuu vaikealta tai sinulla on joku vamma joka saattaa estää omaa liikkumistasi, ennenkuin teet harjoituksia. Jos olet ollut kipeänä tai sinulla on ollut pitkä tauko harjoittelusta, niin kysy lupa harjoitteluun omalta lääkäriltäsi tai fysioterapeutiltasi.


Mash-lasku ja -osamaksu: Voit maksaa Mash-laskulla, ostaessasi vähintään 10 eurolla. Saat ostoksista aina 14 päivän korottoman Mash-laskun, jonka voit halutessasi muuttaa joustavaksi osamaksuksi.Ostamiseen tarvitset vain henkilötunnuksen. Tarkastamme henkilöllisyyden tehdessäsi Mash -ostoksia. Toistaiseksi Mash -maksaminen onnistuu vain toimistossamme Sorastajantiellä. Mikäli haluat maksaa kurssin Mash -maksutavalla, voit tilata kurssin verkosta tai paikanpäältä ja maksaa sen toimistollamme. Lue lisää: Mash-lasku

Liikunta-/virikesetelit: Voit maksaa liikunta- ja virikeseteleillä. Toimi näin: Kun ostat haluamasi asiakkuuden verkkokaupasta, kirjoita liikunta- /virikeseteleiden summa ‘Huomautus’ laatikkoon (viimeinen sivu ennen kuin ostat asiakkuuden).
Laske laskun ja liikunta- / virikeseteleiden erotus ja maksa jäänyt loppusumma laskusta normaalisti pankkisiirtona. Huom! Älä lähetä laskun mukana rahaa. Mikäli haluat maksaa useamman kuukauden liikuntaseteleillä eteenpäin, laita siitä maininta laskun liitteeksi, niin hyvitämme sinulle vastaavasti harjoitteluaikaa eteenpäin. Laita sitten kirjekuoressa liikunta- / virikesetelit sekä laskun kopio CrossFit Jyväskylän eteisessä sijaitsevaan postilaatikkoon.

Osallistuessasi kurssille valmistaudu muuttamaan elämäsi!

Tervetuloa CrossFit Jyväskylään!

CrossFit Jyväskylä Tietosuojakäytäntö

 

 

 

 

 

 

 

 

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Suurin pudottaja”