Kuvassa 019 CrossFit Eazy kurssilta valmistuneet iloiset treenaajat! Hienosti menneen kurssin jälkeen harjoittelu jatkuu tuttuun tapaan ohjatuilla WOD tunneilla! Sopivan asiakkuuden pääset valitsemaan täältä:
https://crossfitjyvaskyla.fi/hinnasto/tuotteet/crossfit/
Lukujärjestyksen pääset katsomaan täältä:

Aikataulut

______
Lauantaina 16.11. tulossa kehonkoostumusanalyysi klo 10-14. Varaa aikasi listalta tai täältä:
https://www.facebook.com/events/158389791036695/
______
Torstaina Endurance WOD klo 9, Tekniikka klo 17, Liikkuvuus klo 18
______
Endurance WOD
Alkulämpö: 10 min. soutua kevyesti
Intervallit: 5 x 2 min. VK + 1 min. MK/ 2 min. palautus kevyttä soutua
Loppuverryttely: 10 min. kevyttä soutua + 10 min. kevyttä hölkkäilyä/ravistelua

Lihashuolto: 15min. isojen lihasryhmien pumppaavat venytykset.
Lisätiedot: Hanskat soutua varten mukaan ettei mene kädet rakoille.
_____