Kuvassa tämän päivän Pedagon opiskelijat CrossFit treenin jälkeen! Olitko paikalla, merkitse itsesi kuvaan ja kommentoi!
_____

Muista torstai iltama klo 17 tekniikka ja klo 18 liikkuvuus!
Tekniikka- ja liikkuvuustunneille voit tulla jo ONRAMP ja EAZY kurssin aikana!

_____

Kahvakuulailua klo 9 Kankaan Pergamenttihallissa

Alkulämpö: Kevyttä hölkkää + pariharjoituksia slamballilla + koordinaatiot speedladderillä ( 15min. )
Harjoitus: (24min.)

4 liikettä (tempaus, rinnalleveto, etuheilautus, turkkilainen ylösnousu) 15 toistoa per liike, jonka jälkeen siirtyminen seuraavaan. Kiertoa toistetaan 10 minuutin ajan.
Palautus 2 minuuttia

 

4 liikettä (pään yli kierto, tempaus, askelkyykky, yhden käden eteenheilautus käden vaihdolla) 15 toistoa per liike, jonka jälkeen siirtyminen seuraavaan. Kiertoa toistetaan 10 minuutin ajan.
Palautus 2 minuuttia

 

Loppuverryttely: (20 min.) kevyttä rullailua hölkkäillen. + venyttely
Lisätiedot: Hanskat mukaan.

_____