Tehoa arkeen ja treeniin: sä oot super ja meillä on sulle foodit! Heidi Joki Foodinilta tulee kertomaan mm. laadukkaista, puhtaista ja hyvin imeytyvistä proteiineista, öljyistä, superfoodeista ja näyttää samalla miten esimerkiksi superterveellisiä raakasuklaita on helppo valmistaa. Luvassa myös herkullisia maistiaisia!

Tilaisuus pidetään torstaina 5.6. klo 20 Kankaan auditoriassa ja se on maksuton CrossFit Jyväskylän asiakkaille. Ilmoittaudu liittymällä tapahtumaan tai sähköpostilla [email protected] Ilmoittautumiset 4.6. mennessä.

CrossFit Jyväskylä ja Foodin tulevat tekemään jatkossa yhteistyötä, ja CrossFit Jyväskylän asiakkaana saat -20 % alennuksen Foodinin laadukkaista tuotteista. Illan aikana asiakkaillamme on mahdollisuus myös kimppatilaukseen, tuotevalikoimaan voit tutustua ennakkoon osoitteessa www.foodin.fi
______
Endurance WOD
Sykeohjattu harjoittelu jatkuu:
Verryttely + 5min 145-155 + 4 x 5 min 160-175, 2 min pal. + loppuverkka
– Eli verryttelyn jälkeen sykettä pitää nostaa noin 5 min ylemmäksi, jotta happo ei lähde nousemaan liian nopeasti vedoissa. Tässä erittäin tärkeää, että kroppa on lämmin. 2min palautuksen aikana hölkkää eli edetään koko ajan. Tärkeää tarkkailla sykkeen palautusta, pitäisi mennä vähintään 130, muuten kertoo omasta palautumisnopeudesta.

Jos sataa, niin hölkätään / soudetaan sisällä.