Seuraava kaveri WOD lauantaina 9. marraskuuta klo 10.00 – 11.00.
Ilmoittaudu täällä ja pyydä kaverisi mukaan!

___

InBody720 Kehoanalyysimittaukset tulossa lauantaina 16.11. klo 10-14
Varaa aikasi CrossFit Jyväskylän seinällä olevalle listalle! Mittauksen ovh 49eur, hinta nyt 30eur!
Tule ennen treeniä ja mittaa oman kehosi tämänhetkinen tilanne, saat arvokasta tietoa mm rasva% ja lihasmassasta.

___

Isänpäiväksi lahjavinkki marraskuun seuraavat ONRAMP Kurssit:
Varaa netissä ja lähetämme sinulle sähköpostiin lahjakortin!

NYT MYYNNISSÄ! CrossFit ONRAMP 034 iltakurssi (MA-KE-PE) + 1kk. Alkaa 11.MARRASKUUTA MA klo 17.30

NYT MYYNNISSÄ! CrossFit EAZY 035 iltakurssi + 1kk (MA – KE 19.30). Alkaa 18.MARRASKUUTA MA klo 19.30

____

Muista uudet liikkuvuus tunnit kalenterissa!

Niille voit osallistua myös ONRAMP, EAZY ja LADY kurssien aikana!

Loppuviikon aikataulu (kurssit normaalisti omalla paikallaan):

To aamu ENDURANCE wod klo 9
to iltana tekniikka klo 17 ja mobility klo 18
open gym 19-21

Pe aamu wod klo 8.30,
liikkuvuus 9.30,
open gym 9-11
pe ilta WODi tunnit klo 17, 18
open gym 18-20

La kaveriwod klo 10
open gym 11-15
la WOD klo 12

Su GYMNASTICS WOD klo 14
TEKNIIKKA klo 16
MOBILITY klo 17
open gym 14-18

____

ENDURANCE WOD torstai 7.11.2013 klo 9.00
Paikka: CF JKL – Kankaan vanha paperitehdas
Teema: kestävyyskuntopiiri (kahvakuulaa, oman kehon paino ym.)
Kiertoharj. Kymmenen liikettä, 1 minuutti/liike/pal 15 sek.) 2-3 kierrosta

Kesto: 45min-60min.
Harjoituksen kulku:

Alkulämpö: (10-15min.) viivajuoksu: (Joka viivalla tehdään 4 liikettä: jännehyppy, linkkuveitsi, etunojapunnerrus, selkälihasliike. Harjoitus alkaa niin, että tehdään jokaista liikettä kymmenen toistoa, jonka jälkeen juostaan toiselle viivalle, kosketetaan viivaa ja juostaan takaisin aloitusviivalle, jossa tehdään jokaista liikettä 9 toistoa. Seuraavalla kierroksella 8.. 7…6…5…4….3….2…1 Samaa jatketaan kunnes toistot on tehty.)

Harjoitus: lihaskestävyyskuntopiiri. 10 liikettä, 1 minuutti/liike/pal 15 sek. 2 kierrosta. Kierrosten välissä palautus 2 minuuttia.

Liikkeet: 1. Etunojapunnerrus 2. Etuheilautus kahvakuulalla 3. Lankkuvatsa (staattinen pito) 4. Jännehyppy 5. Selkälihasliike 6. Yhden käden tempaus kahvakuulalla 7. Yleisliike mallia LJK (käydään vatsallaan, noustaan ylös, käydään selällään, noustaan ylös) 8. Hiihtoliike 9. Askelkyykky 10. Ojentajapunnerrus kahvakuulalla.

Loppuverryttely: (10-15min.) venyttelyt ja ravistelut kootusti. Hapot pois kropasta.

____