Gymnastics WOD

Warm up &
3 rounds for quality:
Row 300m
10 KB swing
10 wallball

skill work
10 min of rope climb tech

strength
GHD

metcon
15min amrap
3-6-9-12-15…
HSPU
Box jump
Burpee

_____
ENDURANCE WOD
Sykeohjatut Endurance tunnit alkavat!

Day 1: Verkka + 2 x 10 min 130-160 intervalli + loppuverkka
– 10 minuutin ajan sykettä nostetaan TASAISESTI ja lopussa syke saavuttaa 160. Tämän jälkeen vauhti pudotetaan ja odotetaan, että syke laskee jonka jälkeen heti uusi 10minuutin nosto.

Ohjeita
– Tasainen vauhti aina, idea ei ole, että syke nostetaan minuutissa tappiin. Omaa hapon tuottoa pitää tarkkailla ja tunnustella koko ajan. Tärkeää on, että syke pysyy rajojen sisällä koko ajan eli ei liian alle eikä missään nimessä yli. Sykerajat on +/- 5, sillä henkilökohtaiset ominaisuudet ja oma kuntotaso vaikuttaa näihin paljon. Ykkösreenissä (sunnuntait) ei saa hengästyä liikaa eikä happoa saa nousta paljoa. Kakkonen (torstait) on kovempi tempoinen, mutta sekään ei ole maksimisuoritus. Reenin jälkeen pitää tuntua vielä hyvältä.