Testiviikot alkaa!!
Nyt pääset kokeilemaan omia ykkösiä! Jos et ole aikaisemmin tehnyt maksimirautoja, niin voit hyvin tehdä myös ennätys kolmosia! Muista hyvä tekniikka ja varmistus! Sovitaan, että kukaan ei jää rautojen alle: esim kyykyt kannattaa tehdä räkissä! Ja nyt eikun: LISÄÄ RAUTAA!!!!!

Maksimit:
maanantai: high bar back squat = takakyykky
tiistai: shoulder press = pystypunnerrus
keskiviikko: weighted pull up = lisäpainoleuka
perjantai: front squat = etukyykky
lauantai: weighted ring dip = lisäpaino rengasdippi
____

UUTTA UUTTA!! CrossFitCamp laihdutuskurssilla tehdään uusia ihmisiä! CrossFitCamp alkaa maaliskuun 17. päivä! Kurssissa on rahat takaisin takuu! Joten kurssilla on vain yksi asia varmaa: onnistuminen! Jos haluat päästä ylipainostasi eroon, niin tule ja kutsu myös ystäväsi CrossFitCampille.

Kurssilaisilla on oma facebookryhmä ravitsemus ja treeniohjeita varten. Täällä opitaan uudet tavat ja tavataan uusi minä! Ilmoittaudu täältä!

____
Maanantai Wod klo 8.00, 16, 17, 18, 19

warmup

mobility
Lower back
Quads

skills
Squat therepy

strength
15 min to establish 1 RM
HBBS

WOD
3 rounds for time:

Row 500m

Rest 1:1, 1:2

With countious clock
(compare to 7.10.2013)
______