Kuvassa ONRAMP 032 valmistuneet urheilijat – soutamassa lightning! Kaikki paransivat Baseline aikojaan huikeasti!
_____
Torstai aamun WOD tunnilla klo 9 tehdään viime viikon tapaan WinterWar karsintawod 2. Tule kokeilemaan miten Barbell Complex sujuu!
Seuraavia karsintalaji 2. suoritusajankohtia:
KE 11.12. klo 18 ja 20.30
TO 12.12. klo 9 ja 19.30
_____

WOD torstai 12.12.2013
warmup
3 rounds
jog 1 round
kyykky hypyt 10
hyvää huomenta 10
shoulder press 10

burgener wu

mobility
shoulders – chest – triceps
quads – hamstrings – calves
squat posture

skills
Barbell Complex

WOD
Barbell Complex (aikaraja 20min)

Suorita mahdollisimman raskas liikesarja seuraavia liikkeitä:

1) Rinnalleveto kyykkyyn
2) Ylöstyöntö
3) Takakyykky
4) Ylöstyöntö
5) Valakyykky

Välineet
Tanko, levypainot, lukot.

Lajin kuvaus

20 minuutin aikana urheilija pyrkii tekemään liikesarjan mahdollisimman suurella painolla, liikesarja käsittää seuraavat liikkeet: rinnalleveto kyykkyyn (tai raaka rinnalleveto + etukyykky), ylöstyöntö, takakyykky, ylöstyöntö niskasta ja valakyykky. Jokainen liike on tehtävä erikseen. Tämä tarkoittaa, että “etu-” ja “takathrusterit” eivät ole sallittuja. Liikesarja hyväksytään, mikäli kaikki liikkeet on tehty liikestandardien mukaisesti, eikä tanko ole koskenut liikkeiden välillä maahan. Tämän jälkeen urheilija saa siirtyä yrittämään seuraavaa painoa. Urheilija lisää itse painot sarjojen välillä ja lukot on oltava paikoillaan ennen kuin tankoa saa ruveta liikuttamaan.

Miehet aloittavat 40 kilosta ja korotukset ovat 5 kg:n välein.
Naiset aloittavat 30 kilosta ja korotukset ovat 2,5 kg:n välein.

Jokainen liikesarja on suoritettava hyväksytysti, ennenkuin painoa voidaan lisätä!

Urheilija ei voi oikaista aloituspainon jälkeen suoraan esimerkiksi 70 kiloon, vaan hänen on tehtävä sarjat hyväksytytysti 40, 45, 50, 55, 60, 65 kilolla ennen 70 kg:n sarjaa. Mikäli urheilija epäonnistuu jossakin liikkeessä, on hänen tehtävä koko liikesarja siihen asti uudelleen samalla kilomäärällä. Esimerkiksi jos valakyykky epäonnistuu, on urheilijan tehtävä samalla painolla ensin rinnalleveto, ylöstyöntö, takakyykky ja ylöstyöntö niskasta ennen valakyykyn uudelleen yrittämistä.

Linkki: https://www.cfwinterwar.com/laji2/

______

Varaa katsojalippusi CrossFit WinterWar 2014 ajoissa! Kommentoi tähän tai coacheille, jos lähdet katsomaan kisoja, niin tiedetään ketä on lähdössä!

https://www.tiketti.fi/Winter-War-2014-Tampere-Areena-Tampere-lippuja/22758

Sen lisäksi jos tarvitset majoitusta, varaa hotellihuone perjantaihin mennessä Rautatiekadun Cumuluksesta: joko maililla [email protected] tai soittamalla 03-239 221 00 . Meille on varattu CrossFit Jyväskylän nimellä kiintiöity
103 eur / yö / 2hengen huoneita 5kpl. Pe-Su. Alla varaustiedot:

Cumulus Rautatienkatu, Rautatienkatu 21, 33100 Tampere Email [email protected] Tel. +358 3 23922100

Ajankohta Perjantai-sunnuntai 31.01.-02.02.2014 Majoitus 3-5 huonetta. Alustava varaus 5 huonetta yhden tai kahden hengen käyttöön

Hinta Standard -huoneet
85 EUR yhden hengen huone / vrk
103 EUR kahden hengen huone / vrk

Hinnat sisältäen aamiaisen ja asiakassaunan
Kiintiöidyt huoneet CrossFit Jyväskylän nimellä ja osallistujat varaavat majoituksensa hotellista tai keskusvaraamosta p. +358 20 055 055.